Monday 25 April 2011

朋友, 好友, 知己。。。

最近, 看到朋友们写有多么不舍得离开这里的一切。。。其实我也跟他们一样, 这三年的大学说长不长但说短也不短。。。因为对我来说, 甜蜜的回忆一年都够了,不许要长的。。。在这三年, 最让我不舍得是在第三年的一切, 因为这第三年是我感到最开心的一年但也是最多变化的一年。。。在这短短的一年,拉近了我与系友们的关系, 让我发现到其实她们真的蛮好。。。也让我更加认识一个人, 但最近这一切好像都变了。。。因为一些事, 让我每天在想我们到底是那一种关系, 是朋友, 好友还是知己???但很肯定的是我当你是好友。。。可是你最近的一举一动却让我觉得你只是当我非常普通的朋友, 你不再跟我说多了, 可能是上一次我让你感到害怕了, 感到恐具了。。。不知道为什么每次当我遇到值得用心去交朋友时, 她们都会被我的关心和帮助而感到害怕。。。我这人就是这样, 当真真的当一个人是好友, 我就会对她很好很好, 很关心她, 很乐意地帮助她。。。但却每次因为这样而失去了她们。。。时间留在这边越少, 我的疑问也越强。。。我每次都在想当我们离开这里后,我们是否会继续联络, 但我知道我一定会很想跟你联络但我会尽量不这么做因为不想你觉得我好烦,也不想你觉得我很粘着你。。。不知道为什么我总是觉得你不会联络我的, 也觉得我们彼此的友谊就会慢慢地淡化了。。。这是我最不想要发生的事但却觉得一定会发生的。。。

2 comments:

  1. I feel so bad when I saw this. Wondering is that me that make you feel that? It's not freaking me out but just I was busy with lots of thing back then. What worried you is not going to happen if we both keep this in our heart, seriously I cherish every single effort that you put in to our friendship as well as our friendship. Just knock me at the door whenever you feel like to.

    Again, I feel so bad that I make you feel that I am treating you in that way. Plus reminding me of FFK-ing you about IPOH trip. Gosh, forgive me! >_<

    ReplyDelete
  2. Gal, the person i referred to in tat post not you...dun wori, reali not you!!hehe...i wrote tat post vry long time edi when i still in ukm...for the ipoh trip, reali ok...nt a big deal ya!! yeah, altot we r far apart n not alwaz contact each other bt our friendship alwaz be there, i do noe it seriously...^^

    ReplyDelete